Te veel bollen ingekocht?
Indien je jouw aankoop wil retourneren, neem je per email contact op. Geef aan dat je jouw product wilt retourneren. Retourneer het product, inclusief het ingevulde retourformulier en originele aankoopbon, ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking. Het product mag slechts in die mate geopend of gebruikt zijn om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Stuur je product niet zomaar retour, zonder eerst contact met ons op te nemen. Aangezien je bestelling daarmee niet is geannuleerd, loopt de facturering in dat geval gewoon door.
Kosten retourzending
De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. Zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 8 dagen na de retourontvangst van de producten wordt het aankoopbedrag minus eventuele door Henja online-garenwinkel gemaakte verzendkosten voor de retourzending overgemaakt op jouw bank- of girorekening.
Zodra ik je retourzending heb ontvangen, stuur ik je een e-mail ter bevestiging.
Vragen?
Heb je vragen over het retourneren van je product?
Neem contact met ons op via info@garenwinkelhenja.nl of telefonisch op +31 (0)6 1161 7734
Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@garenwinkelhenja.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Stuur je product niet zomaar retour, zonder eerst contact met ons op te nemen. Aangezien je bestelling daarmee niet is geannuleerd, loopt de facturering in dat geval gewoon door.
RETOURFORMULIER
Zodra je retourzending bij ons is binnengekomen, ontvang je een bevestigings email.
Heb je vragen over het retourneren van je product?
Neem contact met mij op via info@garenwinkelhenja.nl
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@garenwinkelhenja.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Download uw wasvoorschrift
1. Waarop zijn de verzendkosten gebasseerd?
2. Welke dagen verzenden jullie brievenbuspost?
3. Welke dagen verzenden jullie pakketpost?
4. Wanneer verzenden jullie als ik kies voor overboeking?
5. Kan ik ook telefonisch of via mail een bestelling plaatsten?